nedelja, 15. september 2013

Dve moški

Za moške ni lahko delat, če neveš nič drugega, razen, da je moški.
Sem si razbijala glavo, kar nekaj časa. Malo sem iskala ideje na netu.
Tako vam pokažem zdaj dve, ki mi ju je uspelo naredit.
Pri prvi, sem embosirala pisane trake, z mapico pisave.
Za dodatek sem dala, zelen organza trak in ptička na veji, od Marianne Design.




Pri drugi, sem si na zeleni podlagi, pomagala z kotnim lukjnačem. 
Bel šeleshamer, sem poštempljala z distressi. In ga zataknila na zelen papir.
Ura je digi odtis, senčena z vintage distress blazinico. Za rjavi rob, mi je bila v pomoč rezalna šablona Marianne Design.


Lep pozdrav!

6 komentarjev:

  1. Ja za moške je vedno težko delat voščilnice, ampak tebi je tako lepo uspelo, sploh tale tadruga! lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, če veš samo ime moškega, ki mu je namenjena voščilnica, ti lahko varovalke pregorijo, predno kaj stuhtaš :-) Tebi je super uspelo. Spodnja je še posebaj dobra!

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinja s teboj, da je težko narediti moško voščilnico.Tebi je to dobro uspelo. Všeč sta mi.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, moški so vedno izziv...hehehe Lepo si ustvarjala!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši