sobota, 1. februar 2014

Nežno vijola


 Poškodba gležnja mi ne pusti, da bi se lahko več gibala na svežem zraku. Tako si dneve krajšam s tem, da vsaj možgančke, malo zaposlim. 

 Bilo je veliko dileme, kaj uporabiti, samo mapico, ali nesti, ali oboje. Tako sem uporabila 
tri šablone za izrez in eno mapico za embosiranje. Napis je z Vintage photo distress, in prilepljen 3D. V nabavo moram za črno blazinico. Štampiljka,  iz Ustvarjalnega dotika.
Rožice, so od Irte. Še pol perli. 


V notranjosti sem se poigrala z to štampiljko. Prvi verz, je prav tako iz Ustvarjalnega dotika.
Drugo voščilo, je kupljeno v trgovini Rayher .
Spodaj še pridejo podpisi.


Na zgornji in spodnji del, sem dodala še trak barvnega papirja, 
ki sem ga na eni strani, obdelala s pomočjo štance Marte Stewart.
In končni izdelek, je tu.

 Katero znamko črne blazinice uporabljate, oziroma, mi priporočate za napise.


Imejte se lepo!

14 komentarjev:

  1. Krasna je.
    Glede blazinice pa sama največ uporabljam Mamento črno, vendar zato, ker barvam s Copici. Drgače pa zelo lepo odtisne tudi Archival črna.
    Kakorkoli, najprej moraš vedet za kaj jo boš uporabljala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškana voščilnica - taka nežna :)

    Čimprejšnje okrevanje gležnja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa, nežna voščilnica je nastala. Če se je že moglo nekaj zgoditi, boljše gleženj, kot zapestje :-) Čimprej se pozdravi! Za blazinico pa ti ne znam svetovati. Še vedno sem na čisto prvi stopnički, kar se štampiljk tiče :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica. Lepo si jo skombinirala in dodala čudovito misel.
    Jaz uporabljam Memento ali Archival Ink. Barvam s Copici, Promarkerji ali Distressi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrlo lijepa čestitka. Tabi želim brzo ozdravljenje. A što se tiče crne boje trenutno isprobavam Staz On i za sad sam zadovoljna.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. To pa je res prava rojstnodnevna voščilnica, katere bi bil vsak vesel.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si si zapolnila čas okrevanja. Želim ti čimprejšnje okrevanje.
    Voščilnico si pa zelo lepo naredila. Te vejice so tudi meni zelo všeč in jih rada uporabim.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita :-)
    Jaz za odtise uporabljam Versafine blazinice. Barvam z distressi ali pa promarkerji.

    lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  9. Ojoj, naj se ti gleženj čim prej pozdravi. No, takole preživljeti čas, ima pa tudi svoj časr, kajne. ;) Lepo voščilnico si ustvarila, všeč mi je, da si okrasila tudi notranjost. Glede črne blazinice, pa sama uporabljam Memento tuxedo black in sem zelo zadovoljna.

    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super voščilnico si naredila ;) Hitro okrevanje ti želim ;)) Pri izbiri črne blazinice imam isto dilemo.
    LP, Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je.
    Hitro okrevanje ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita voščilnica! Lepa postavitev in krasnih barv!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši