torek, 21. julij 2015

PAPER PIECING



Hudooo, kako je vročeeee.
Kljub vročini, sem se sprehodila med papirčke. Paper piecing, je pisalo na CRAFT-alnici. Gledala sem slike, posebna navodila, ki jih je pod komentarje zapisala Lili, saj tudi Natali ni imela čiste slike, za kaj se gre.
In sem se podala na meni novo pot. 
Bilo je štemplanja in izrezovanja, drugega motiva. A mi nikakor ni šlo tako, kot bi rada. Tako sem se odločila za štampiljko, ki je na voščilnici.



Da voščilnica ni enostavna, je bil z mano Najlepši par. Romantični okvirji in misel iz seta Tri lepe misli. Za piko na i, še drobne polperle.


Sedaj sem ugotovila, da nisem uporabila dizajnerskega papirja ampak enobarvnega. Zmedla me je štampiljka, ki ni običajna, ampak ima cvetove izrisane.
Če ne ustreza merilom, jo izločite.
Ojoj, vročina dela svoje.

Uživajte, kjerkoli ste.


Najlepši par, galerija- meseca julija



12 komentarjev:

  1. U, meni pa tvoje igranje z izrezanimi papirčki zgleda vrhunsko! :-) Super si se spomnila, da si v paper piecing tehniki izdelall šopek rožic. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si uporabila to tehniko in pri njej lahko uporabiš kakršnikoli papir. Pravzaprav si zelo lepo prikazala kako tudi na ta način uporabiti isto tehniko. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je, prav vse mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Le zakaj ne bi ustrezala, saj si krasno uporabila papirne koščke, pač enobarvne :-)) Ideja mi je všeč, da si "oblekla" rožice namesto oblekic .-)
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav nič ne bomo izločale, krasno si naredila rožice in čisto ustrezajo zahtevam Craft-alnice. Voščilnica je čudovita in res nekaj posebnega.
    Hvala, da si se nam pridružila v teh vročih poletnih dneh. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. This card is gorgeous, Renata! You did an excellent job with the paper piecing!! I hope it cools off there soon! Enjoy the weekend!! Hugs, Darnell

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si se lotila izziva in naredila nadvse lepo voščilnico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. This is so pretty, your flowers are perfectly framed! Thanks for joining in my floral challenge over at a Passion for Promarkers, good luck! Juliexx

    OdgovoriIzbriši
  9. Very pretty card! Your frame is lovely. Thanks for joining us at PFP, Shelly x

    OdgovoriIzbriši
  10. Vsaj ena, ki se ni vrgla v modo ampak v rožce. Meni je všeč. čao

    OdgovoriIzbriši