sobota, 19. september 2015

Abraham



Bojan

Al hočeš, al nočeš, pa je tako. Mladosti pomahaj še v slovo.
Je Abraham komaj čakal na dan, da te popeljal je v starostni hram.
Kot blisk so leta minila, pa kaj za to.
Saj drugih 50, še lepših bo.  

Bila je narejena na zalogo in že objavljena.
Naročnici je bil prvi izgled zelo všeč. Ker je rabila za abrahama, sva dodali samo kozarčka in številko.
Čeprav je bila že v galeriji Najlepšega para, jo lepim tudi tokrat, ker sem uporabila številke.


Tukaj pohvalim tudi vse vaše izdelke, 
saj mi časovno  ne uspe, pri vsaki objavi pustiti komentarja. 

Imejte se lepo.


Galerija meseca septembra-Najlepši par.



8 komentarjev:

  1. Čudovita Abrahamska
    super si popestrila voščilnico s števili v kozarčkih
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja za dodatek k ze izdelani voscilnici! Lepa je, pa napis mi je vsec :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je, številke se mi sicer malo manj dopadejo....razlog..... (drugo leto bom tudi sama imela 50, to je grozljivo....a veš, da je to polovico od 100, to je še bolj grozljivo!!!!!), zato mi ta cifra ni nič kaj preveč všeč, drugače pa v celoti voščilnica super, sploh ozadje iz divjih vrtnic vedno občudujem pri tebi. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa in modre vrtnice so čudovite! Kozarčka pa sta res posrečena rešitev in tisti mini mehurčki so tako simpatični! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super domiselno in lepo si dodala številko v kozares. Ozadje z vrtnicami mi je zelo všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Renata, to si pa prav super zaključila z zdravico in številko. Odlična ideja...in to ozadje mi je res fascinantno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super dodatek in lušna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši