petek, 26. maj 2017

Obhajilo




Ker je čas obhajil, vam tudi jaz pokažem eno.
Roza pove, da je za deklico.
Že večkrat sem na blogih zasledila, da dekleta uporabljajo Scrapiniec izrezke iz lepenke.
Osvojili so tudi mene.



To je to.
Imejte se lepo.





Izziv: 
galerija meseca maja - Najlepši par

6 komentarjev:

  1. krasno in elegantno. ja, ti izrezki so res nekaj posebnega.
    drži se.

    OdgovoriIzbriši
  2. Renata, tako zelo lepa in nežna je. Izrezek res krasno dopolni voščilnico in jo naredi zares svečano. Tudi meni so zelo všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si ustvarjala. Voščilnca je čudovita. Lep izrez si izbrala in krasno, nežno borduro. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Renata, lepo si se poslužila izrezkov in jih odlično dopolnila z lepo burduro in lepo barvito podlago. Ti tako na uho zaupam, da sem do pred kratkim mislila, da so to leseni dodatki in sem kar mislila, da to ni to. Sedaj pa, ko sem jih pogledala od blizu in jih še pošlatala so mi pa všeč:). Lep pozdrav in upam, da se o.k., Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Maj je res čas obhajil in to se pozna v našem ustvarjanju. Lepo si skombinirala izrezke, papirje ter naredila sijajno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši